Activiteitenagenda kwaliteitsmanagement

Activiteitenagenda kwaliteitsmanagement

Vind je Kwaliteitsmanagement ook erg interessant, en zou je hier meer over te weten willen komen? Er worden meerdere evenementen georganiseerd binnen dit vakgebied!

1 december: Business Software Event
Tijdens dit evenement worden verschillende lezingen gehouden, zoals:

  • “De vijf regels voor een succesvolle Lean MES implementatie”, door Alan Overduijn
  • “Over het vastleggen van risico’s en het risico van het vastleggen”, door Fred Vahlkamp en Roland de Bruijne
  • “Kwaliteit The Next Level met ISO 9001:2015”, door Wendy Brugman

Klik hier voor meer informatie over dit evenement.

8 december: Congres Customer delight door Service Excellence
Tijdens dit congres worden de richtlijnen voor het creëren van uitzonderlijke klantervaringen bekend gemaakt; CEN/TS 16880. Er wordt gekeken naar de verbetering van klanttevredenheid. De bijeenkomst is bedoeld voor; Kwaliteitsmanagers, Onderzoeksbureaus klanttevredenheid, Customer Contact Centers en Managers klantenservice.

Klik hier voor meer informatie over dit congres.

Ben je er na één van bovenstaande activiteiten achter gekomen dat jouw bedrijf ook ISO 9001 gecertificeerd wilt zijn, of heb je andere vraagstukken die te maken hebben met Kwaliteitsmanagement? Neem dan contact met ons op via Roland Blaauw: rjblaauw@sam-kwaliteit.nl.